Cubaan Pertama

Assalamualaikum w.b.t..

 Atas dasar minat kepada coklat (blh dikatakan hantu coklat), saya telah mengambil keputusan untuk cuba buat 'homemade coklat,..walau tidak menghadirkan diri dalam mana-mana kelas buatan coklat, tengoklah hasilnya di bawah ni..Syukur Alhamdulillah CUBAAN PERTAMA saya menjadi..untuk CUBAAN PERTAMA ini saya hanya menggunakan acuan kit percubaan, milk choc compaund, white choc dan kismis (kebetulan dah ada dalam peti ais) sebagai intinya..Harapan saya selepas ini saya akan menghadiri kelas 'homemade coklat' untuk lebih mahir dalam penggunaan warna-warna hiasan yang menarik..

Aneka coklat inti kismis

coklat praline
Note: Penghargaan buat rakan fb http://www.facebook.com/puan.shida kerana telah menaikkan semangat saya untuk mencuba 'handmade coklat' ini..(selepas saya lihat wall/fhoto fb Puan Shida la saya jadi semangat nak buat). Terima kasih banyak-banyak.

No comments:

Post a Comment